Monday, July 18, 2011

Aku tahu aku kuat:

Assalamualaikum .

Pagi tadi aku bangun pergi sekolah macam biasa . Lepastu sampai dekat sekolah badan rasa macam tidak selesa . Bukan aku nak menakutkan engkau orang semua . Semenjak aku kene, aku boleh rasa samaada benda itu ada dalam badan aku ke tidak . Ia semata-mata kontrol aku . Tolongggg aku tahu aku lemah . Badan aku masih lemah Ya Allah . Yess . Memang kalau aku tidak kene . Aku kuat semangat tapi bila dah kene astafirullahalazim . Betapa azapnya . Badan aku ini masih terasa sakitnya, sakit dari atas sampai bawah sakit . Tolongg jangan kacau aku, jangan kacau aku . Aku nak pergi sekolah . Ya Allah kenapalah aku fikir sangat benda ini, aku takboleh stress aku takboleh orang marah aku .

Harini dan esok aku tidak dapat datang kesekolah . Seriesly bohsan yang teramat weh . Ingat besok boleh datang sekolah . Tapi cikgu cakap aku takboleh datang esok, sebab esok sekolah aku ada ustad datang dia nak pagar satu sekolah . Lagipun esok majlis perpisahan cikgu aminah muda iaitu Gpk Akademik sekolah aku . Rabu baru boleh datang sekolah, harap tidak ada apa-apa yang berlaku . Amin .


Sekarang pukul berapa? Okayy kejab lagi aku nak pergi berubat . Tadi dekat sekolah kawan aku ada bagi no telefon ustad apetah namanya dekat ibu aku . Kau orang kuatkan semangat tau! Jangan terlalu happy dekat sekolah :)

Assalamualaikum .

No comments:


COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen