Monday, July 18, 2011

Fullstop's:

Assalamualaikum !

Ya Allah' apa dah jadi ini weh . Huuuhh semuanya sebab aku ke? Kau orang teman aku naik atas pergi pejabat lepastu engkau orang pulak yang kene? Ya Allah, sepatutnya engkau orang tak payahlah teman aku naik atas, lagi baikk kau orang pergi perhimpunan . Aku tahu kau orang mesti takutkan . Astafirullahalazim . Pagi tadi aku tidak tahu menahu apa yang dah jadi, aku tidak tahu kenapa dengan aku . Sebelum pergi sekolah aku okay sahaja, bilaa sampai kelas/sekolah badan dah lain macam dah . Tapi aku control, aku kuat semangatkan . Aku tanak benda itu terjadi lagi dah, sebab sakitlah . Azapp dia, hanya orang yang pernah kene je yang tahu ;(

Pagi tadi time dekat depan pejabatkan, timetu aku nak tunggu ibu jemput . Aku duduk diam-diam je, lepastu baca surah Yassin dan ayat kursi . Lama-lama hilang rasa takut . Time baca itu, kawan-kawan aku pun ada. Nabila,Ifah, Ubai, Aimi dan Nadzirah . Kalau ada nama yang aku tak sebut aku mintak maaf sebab aku tidak berapa dek ingatlah. Thankss sangat-sangat sebab kauu orang teman aku . Cikgu Ridzlina pun ada, cikgu tanya nama siapa? Aku cakaplah Izatul Munira . Then cikgu ada kelas tambahan form3 jadi cikgu suruh seorang cikgu ini, apetah nama dia aku tak ingat . Dia cakap semualah . Then ibu dengan aku jemput .

Huhh, pukul 7 lebih aku dah balik rumah weh . Hukalooh, gilaa awalkan . Menyesal gila aku iron baju woi . Lagipun duduk rumah tidak bestlah, nak pergi sekolah . Nak pergi sekolahlaaah . Cepatlaaah! Esok nak buat ape ni, dahlah tidak boleh pergi sekolah . Hadoi ==' .

Untuk kawan-kawan aku kau orang jangan takut okay, kuatkan semangat . Sembahyang jangan ditinggalkan. Maghirb jangan keluar tau . Sebelum tidur engkau orang bacalah surah apa-apa okay . Jangan takut, ingat Allah sahaja tau :)

*Dah dekat nak maghrib . Byee . Assalamualaikum :D

No comments:


COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen