Monday, July 25, 2011

Assalamualaikum .

Kalau kau orang nak tahu Facebook aku, aku dah tutup Account buat sementara sahaja . Aku rasa dah malas nak online facebook lagidah, boring bhai . Facebook no-2 pun aku tutup acc jugak . Nantilah aku bukak balik, sekarangg sumpah aku dah malass . Budak-budak dekat facebook semua macam buduss sahaja . Hahaa, ape pon takbolehh . Hari-hari aku online mesti ada yangg cakap macam dia tu baguss sangat, then putus cinta terkeluar ayat jiwangg dialah . Halamakk, muak aku bhai . Theen ada yang maki-maki aku semua. Senang aku terus blocklahkan . Huhhh =='

Okayy semalam aku tak edit cerita baharu . Sebab semalam aku terlalu busyy, pagi semalam aku tak pegi tusyenn . Jadi aku keluar dengan kawan-kawan sekolah aku . Pergi term sahaja, fulamak dekat sana aku jumpa ramai gila kaum kawan aku syauqi . Hahaaa, paria :D . Pening kepala aku, dahlah ramai indon . Ape pon takbolehh, aku rimas gilaa . Aku mane biasa keluar term, ape baranggkan term? Hahaa, .

Jadi semalam aku keluar dengan Ifah, Syauqi, Zafirah , Aniq , Kamal , Fara . Sumpah aniq buat lawak, memang perut aku pecah semalam . Aku takboleh berhenti gelak tahu , lepastu tengok wayang . Butt aniq dengan kamal tidak ada . Dia orangg tah hape-hape, cite bom sana bom sini . Tapi? Ape pon takboleh . Jadi aku dengan budak-budak semua tengok cerita FLAT 3A ~~~ . Aku cakap cerita tu lansungg tak seram, tuihhh ! Seram sikitlah, aku jerit dekat depan muka syauqi tau . Then dia marah aku, aku duduk sebelah syauqi . Eheem kita orangg tidak ada apa-apa yawww, dia abangg tiri takgunaa aku sahaja :) Lagipun aku dengan dia macaam adikberadik . Jadi aku cakap dekat dia, aku takut then aku jerit ! Hahaa, aku duduk belakang sekali sumpah tak best poittt .

Sebelum cerita tuh start ifah suruh aku baca surah 3kul then Kursi . Aku bacaaa bhai, sebab aku takut nanti aku kene histeria dekat situ . Fttttt, nasib baik takdaa . Haaa, lagisatu . Time dekat term semalam adalah sorangg pakcik ni . Sumpah dia gatal bhai, sume pompuan yang lalu sebelah dia . Dia pegi langgar konon macam tak sengaja . Takguna betul . Aku pun kene jugak tau, aku tengah syok-syok jalan sambil gelak then pakcik tu langgar aku , sakit . Dahlah langgar kuat, aku rasa macam nak carut je dekat dia . Budusss betuul, lepastu syauqi diri sebelah dia . Then dia buat konon macam terlanggar pakcik tu. Sumpah lawakk , haha .

Lepastu aku dengan ifah pegi beli popcornlahkan . Dengan syauqi sekali . Zafirah dengan Fara tak ikut, lepastu kita orang pun carik zaf dengan fara tak jumpa. Kau orang tahu pakcik tu diri depan ifah dan kata 'kawan adik dekat sana' Perrrrghhh aku dah seram bhai . Aku dah perasan pakcik tu depan ifah but ifah tak perasan . Cepat-cepat aku tarik baju ifah . Then kita orang pun pegi dekat zaf . Tetiba zaf kata , pakcik tu tanya dia macam-macam . Contoh ' adik duduk mana' . Walawehh, penjenah penjenah penjenah . Hahaa.

Palingg malang sekali tau, pakcik tu pun tengok cerita Flat 3A jugakk . Fuhhh, aku dengan budak-budak ni gelak kuat-kuat then pakcik tu pandangg . HAHAA. Then aku balingg popcorn dekat dia . Sumpah aku nak balas dendam , jahatkan aku? Tapi tak kene pun :D . Sumpah lawak, dahlah pakcik tu duduk sebelah perempuan . Ya Allah ' Kesian orang yang duduk sebelah dia tuh . hahaa "

*Penat aku menaip nih, byee Assalamualaikum .

No comments:


COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen