Saturday, July 23, 2011

Berita Sabtu:

Assalamualaikum :D

Nak tahutakk kawan aku masuk metro bhaii . Mane aciikan, huhhh sepatutnya semua budak yang kene histeria mesti ditanya pasal ni . Sekarangg kawan aku je yang ditanya, takpalah janji masuk surat khabar . Asal tak masuk televisyen je, kan . Baruu famouss, satu dunia tahu . Sekolah Redza juga dapat Nama. Hahaaa . Apelahh, Sekarangg aku dah merapuu . Okayy kejab aku kasi kau orang tengok gambar dalam Metro tu .

                                                                      Akhbar Metro Sabtu 

Ituu dia, gambar kawan aku masuk . Abaikan yangg tulisan warna kuningg , itu semua mengacau sahaja . Okayy . Nak tahu tak, pagi tadi aku kene dekat tusyen . Aku tak berapa sedar sangat, yang aku sedar . Mak ifah iaitu Cikgu Ridzlinaa datangg then dia letak Air Yassin dekat muka aku . Itu barulah aku sedar, gomaa sangat benda itu dekat aku . Tuihhh, pegilah kau dekat orangg lain . Jangan kacau akulahkan . Tuihhh . Theen atuk Habib buat apetah dekat aku, aku tak sedar . Aku lupaaa! Sumpah aku tak belajar tadi, kesian budak-budak tusyen . Sorry sumpah timetuh aku tak sedar langsungglah :[

*Akuu dah penat menaip, nanti aku sambung. Byeee Assalamualaikum .

No comments:

COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen