Friday, July 22, 2011

MC Again?:

Assalamualaikum :)

Halamakk nak tahutak, harini pun aku dapat MC . Omeeegoood . Separuhh gila aku duduk rumahni . Seminggu aku tak pergi sekolah . Tida pernah dalam sejarah aku tak pergi sekolahh lame macam ini . Eh-eh, pernah-pernah . Timetuu aku kene chickenn poxx, huhhh sakitkan kene bendatu . Aku kene tahunni jugakk, timetu raya cinaa lahkatekan . Tapikann dia punyaa bekas-bekas chicken poxx tu masih adalahh, apee pon tabolehhkan :) HAHA .

Okayy malam tadi Nad text aku . Hahaa, malam tadi memang aku dah berjangkit dengan Nabilalah. Aku jadi gila bhai, balik-balik 'LEMYAM' . Lemyamm tu nama baru Nad, bestkan nama tuh. Hahaa, okayy Nad text aku dia carikkan aku boyf yang baru . Thankkyouu babe, then aku cakap bila boleh dapat? Dia cakap nextweeklah, huhhh. Nak ke tanak ni? Entahhhlahh, akuu macam malas pulak nak carikk barulah . Lalalalala'. Timee Nad text aku tuh, aku tengah onl Facebookk akulahh, mula-mula online yang Izatul Munira then aku online yang Izatul Munira II pulak.. Jangann lupa add aku dekat facebook no-2 . Izatul Munira II tau :) Thankyouu :D

Malam tadi dekat Facebook ramai chat dengan akulllaaah . Lepastu ada pulak yang ambik kesempatan chat dengan aku, then bagi virus . Motheroffucker, berani engkau bagi virus dekat aku . Dapat jumpa kau, sepak teranjang aku bagilahkan . Jangan main-main dengan aku tau, sumpah benci orangg macam engkaulah . Theen malam tadi time aku nak tidur ada orangg asing call aku, sape pulak yang kacau aku tidur ni . Hukkalohh, benci betul . Then aku tanya sape ni? Dia cakap suami Afifah . Ohhh okayy aku tau dia sape, then aku tanya nak ape, aku tengah tidurlah . Jangan kacau aku, hahaha. Lepastu dia kata okayy . Aku cakaplah , besokk aku text kau balikk . Sampai situ sahaja sebab aku dah mengantuk tahapp paling gaban.

Dekatt Facebook aku meraban dengan Nabilahlah . Huhh, sumpah lawak . Nad=LEMYAM . Syauqi=NEGYAM :() Hahaa, Lembu+ayam=? . Blablablaablablaa, meraban dengan Nabila seriesly teramat best . Tapii aku tanaklahkan terlampau happy, aku pun sekarang Alhamdullilah okay sedikit . Cuma takut sahaja nak pergi sekolah, dia orang cakap . Even dah pagar sekolahpun, benda itu still ada lagi . Yelaahh, dah namapun perkampungan dia . Memang takboleh nak buat apa-apalah kan . Jadi memang aku cakap aku nak pindaah sekolahh . Mak aku cakap kalau masih kene, terpaksalah tukar sekolah . Itu yang aku nak, yeahh! Tak kuasa aku dah nak duduk dekat redza tuh, if engkau orang nak , masuklah . Tapi kenelah tahan sikit, takut weh . Isnin ni aku kene pegi sekolah, takutlakaiii. Harap janganlah kacau aku lagi . Aminn . Kesian budak form3 and form5 . Dah nak dekat exam, mesti kau orangg stress and tensionkan . Okayy , goodluck untuk kau orangg tau:)

Assalamualaikum =='

No comments:


COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen