Thursday, July 21, 2011

PJK:

Assalamualaikum .

Engkau orang tahutak, aku dah lame sangat tak pergi sekolahh . Cikgggu cepatlah halau hantu-hantu tu pergi, saya nak pergi sekolahlahhh . Dahh boringg tahap gaban duduk rumahhlah, bila duduk rumah hati tak senang tau . Bilaa pergi sekolah hati senang saja . Nakk keadaan macam dulu, tanak macam sekarangglah . Kalau dulu aku jadi queen dalam kelass, queen atau ratu memekak . Itu aku sebenarnya . Seburuk-buruk aku, aku hormat cikgu tau . Wajib sebagai seorang pelajarkan . Ohyeaah :)

Malam tadi Nad dengan Nabila text aku . Balik-balik cakap pasal 'Ayam dua ekor' kalau tak dua sepuluh . Ape kebangang sangat kawan-kawan aku ni . Theen bila call aku, gelak macam orang gila . Rasaa macam dia orang dah keene rasuk balik . Summpahh . Lepastu dia orang cakap malam tadi aku meraban , ehhh yeeeke? Aku nak kau aku nak kau aku nak kau. Tulahh yang aku cakapp, siapa yang aku nak itu engkau orang tidak perlu tahulahkan . Pergi berubat sana-sini masih tidak elokk lagi . Badann still sakit semua, muka aku pulak macam ada lebam-lebam . Akak aku cakap, semalam time aku kene kepala aku terhantuk dekat simen surau . Huhhh, yang aku sedar, aku muntah atas sejadah . Ya Allah' sakitt betul .

Pagi tadi mom aku bawak pergi berubat, tapi orang itu takada. Jadi mom aku cakap besok baru boleh pergi jumpa . Eeee tolongglah cepat aku dah tak tahan lagi dah . Okayy aku nak pindah sekolah, tapi nak sekolah mane ni? PUTERI? Boleh ke? Hadoii ==' . Rasa dah tidak tahan nak sekolah dekat Redzaa lagi dah . Balik-balik nak kacau aku, cantik sangat ke aku bagi setan itu . Tuihhhh .

Cerita bersambung nanti, Assalamualaikum .

No comments:


COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen