Wednesday, July 20, 2011

Assalamualaikum .

Nak tahu tak, ada seorang perempuan inikan dia maki-maki aku dekat Facebook . Dia cakap aku betina takgunalah, lancaulah . Makkaii, sumpah kau buat aku marahlah . Dahlah diri aku sendiri pun belum stabil 100%. Memang naik gila darah tinggi akulah, jangan pernah pikir engkau itu tua setahun dari aku, aku takutlah? Hellloo, belum kenal aku siapa lagilah . Kalau engkau baik dengan aku, aku selama-lama akan baik dengan engkau . Kalau engkau buat taik dengan aku, sampai bila-bila aku ingat engkau . Kaalaau tak puas hati lagi, Face to Facelahkan . Takpayah nak tulis dekat wall facebook, terserlah sangat kebodohan engkau:)

Sekarang keadaan aku okayy sikit . Badan kaki muka semua sakit ya amat ! Bawah telinga aku sakit sangat, mungkin sebab ustad dengan cikgu-cikgu yang lain pegang dekat situ time aku kene rasuk . Jangan mintak kene benda itu, kalau engkau kene sekali dah tidak boleh lepas dah . Azaapp dia weh, kau tanyalah kawan-kawan engkau . Sakit weh . Aku ni dah lima hari kene, berubat pun still tak elok elok elok lagi . Bila kene, ayam 2 ekor . Hahaha, sumpah lawaklah . Aku jadi gila dekat sekolah tadi .

Dekat sekolah keadaan teramat huru-hara tahap meraban . Semua dalam ketakutan, termat teruk keadaan tadi . Huhhh, korang bayangkan . Lepas sorang-sorang kene histeria . Tadi cikgu ridzlina call mak aku, dia cakap 45 orang yang kene histeria termasuk aku . Tak silap akukan, time tu aku dah sedar sikit. Then ustazah ambik nama aku, sumpah nama orang pertama bhaiii . Teruk sangat, dulu pun dah terjadi benda-benda ini semua . Sekolah dah pagar, benda itu tanak sebab itu kawasan dia . Dia memberontak habis-habisanlahkan. Menyeramkan, pukul 11 lebih aku balik . Aku dah tidak tahan, aku kene ulang-ulang dengan nabila . Cikgus suruh keluarkan benda itu, aku tryy tapi susah sangat . Dia tanak keluar, aku muntahlahkan. But still ada lagi, cikgu zul cucuk-cucuk badan aku . Ya Allah' sumpah sakit . Then yang aku ingat ustad wan azan dekat telinga aku . HUHHHH SAKIT SAKIT SAKIT . Lepastu aku sedar, aku nampak nabila menjerit . Aku takut, lepastu dia orang cakap aku kene balik . YA ALLAH . Cikgu cakap benda tu tak keluar habis . Takutlakaii . Suka sangat dia dekat aku :)

Story sambung selepas ini sebab sudah maghrib, Assalamualaikum .

No comments:


COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen