Friday, July 29, 2011

Exam:

Assalamualaikum .

Aku dah lama kot tidak update cerita baharu, sorrylaah . Next week aku exam poitt, mak aku kasi online tapi sekejap jelah . Kalau mak aku takda dekat rumah barulah aku boleh online lama-lama :) Nextweek exam, tapi aku belum baca bukulah . Wtf, Apepontakboleh . Aku pun dahlame tidak datang sekolahkan maklum dapat MC . Hahaa, then bila aku datang sekolah . Perggh bapak, kerja sekolah menimbun bhai . Stupidd . Palingg banyak sciencelahkan . Gilaa malas aku nak buatlah . Tapi bila aku tak buat karangg aku kene marah . Jadi aku buat jelah, cikgu yang ajar aku itu pulak dah tua . Nanti takut time dia marah aku terus kene serangan jantung dia . Oppps, Astafirullahalazim!

Bila aku online, aku on facebook aku saja . Gila bohsan, facebook dah macam bodoh sekaranglah . *Dahtuakan . Whateverlah . Okayy aku gedik* . Then bila online facebook, ramai pulak orang kacau . Kesetanan betul . Aku tak layan, kadang-kadang kalau aku dah menyirap aku terus buat offline . Benci aku. Bulshitshitshit . Okayy tadi mak aku cakap kalau aku kene rasuk lagi, mak aku suruh pindah sekolah . Fulamakk, rasa macam malas pulak aku nak tukar sekolah doh . Hadoiii, apa alasaan aku nak cakap dekat parent dowh? Huhhh . Kalau pindah sekolah, aku nak sekolah dekat mana? Mak aku cakap, tahun depan akukan PMR . Jadi mak aku tanak aku stress ==' Damn . Stad? Tanak aku derr, ehh siallah tuihh .

Minggu depan dah puasa . Lepastu raya . Lepas raya then birthday aku . Then habis sekolah . Lepastu aku dah form3 . Lepastu aku Exam PMR . Wtf lagi sekali . Ehhh, pagi tadi sumpah lawak . Aku lupa nak sidai  tudung aku, kain aku, and stoken aku . Jadi pagi tadi aku bangun je, terus aku pegi ambik benda-benda itu semua dekat mesin basuh . Perghhh . Gilaa aku mengantok tahap gaban malam tadi . Pastu aku mandi semua, then aku iron baju . Bila time nak pergi sekolah, stoken aku buat hal . Basah dowh . Aku terus pegi iron stoken tu, nasib baik tak terbakar . Kalau terbakar, alamat aku pakai stoken berlubangg :) Pastu aku cerita dekat Nad je . Nad puaka pegi gelakkan aku . Sumpah dia takgunalahkan .

*Besok aku sambung, Nak membuta . Kau tengok jam sekarangg pukul berapa? Hah, awal lagi kot . Kbai Assalamualaikum :)

No comments:


COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen