Saturday, July 30, 2011

Assalamualaikum .

Sambung balik cerita . Haa pagi tadi aku pegi tusyen then syauqi kredit dia banyak tauk, then dia pegi call sume orangg . Mangkuk betul, lepastu dia call aku . Padahal dia duduk sebelah aku saja . Ehh puakalah tuihh . Hahaa . Syauqi call Nabila semua sebab dia orang ajak pergi perpustakaan . Malang sekali, hujan turun . Perghh beku aku duduk dalam kelas . Aku sebok tergelak dengan syauqi dengan ifah . Dia orang buat lawak, apepontakboleh! Puaka betul, ifah pulak tak habis-habis cakap aku keling. Sumpah takguna, dahlah cikgu yang ajar aku math syauqi cakap mamak . Buduss betul :)

Lepastu Nad call aku . Dia cakap apetah . Bebel sorang-sorang, fedap aku . Terus aku off handphonelah . Syauqi pun sorang lagi kecoh call orang . Memekak tau . Sakit jiwa aku . Lepastu bila belajar BI sumpah aku cakap cikgu itu syok sendiri . Dia cakap sorang-sorang . Then bila kita orang semua tak jawab dia pun mulalah membebel, padahal dia yang ajar and cakap laju-laju . Huhhh =='

Then tadi seramai-ramai call aku . Haktuihhh, mengacau aku tidur . Nadlah, banyak gila kali dia call aku . Puaka betul! Malas aku nak angkat . Buang masa aku yoww . Lepastu time maghrib akupun misscalled dia, kredit aku banyak sikit sebab baru topap . Jadi aku save kredit, aku miscalled jelah . Hahaa, then dia memekak semua . Aku dengar jelah, huhh . Sumpah aku takpaham dia cakap apa . Lepastu aku letak . Nad pun text semua . Dia cakapp tuttttttttttttttttt . Ouhhh aku cakaplah, 'tak heran bhai' hahaa! Then then aku aku tak balas sebab dah maghribkan :)

Besok tusyen aku malas nak pegi, haha! Kbyee Assalamualaikum :D

No comments:


COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen