Sunday, July 31, 2011

Fasting Month:

Assalamualaikum 

Sedia Maklum bulan August bulan Puasakan . Jadi mungkin aku aku tidak akan selalu online sebab selalunya kalau puasa aku akan tidur sahaja . Sebab pertama, Aku penatlahkan . Haa lagi satu besok sekolah redza kene sekolah . Perghh, Norpisah tak ambik cuti sebab hari khamis bilatah sekolah redza sekolah aku dah ambik cuti . Buduss betul, dahlah first day puasa . Bapaklahh penat . Tambahan lagi kalau panas :[ Aku paling menyampahlah katakan kalau budak kafir sekolah aku tunjuk makanan and air depan aku . Ehsialllah dia orang. Iman mesti kuatlahkan* :)

Okayy pagi tadi pegi pasar . Gilalah orang ramai doh . Haha . Sumpah aku tak tipu . Time aku jalan-jalan aku tengok orangg yang jual lembutuh . Ehh salah, aku tengok lembu tuh bukan orangg yang juall lembu :) Kepala lembu besar erk? Geli aku tengoklah . Huhh! Ayam dua ekorlahkan . Agagaa . Petang tadi aku macam biasalahkan tidur dari pukul 3 sampai berapatah, aku tak ingat . Tengok-tengok ada masej Nadd, apetah minah senget tuh nak . Kacooo sajaa . Lepas maghrib baru aku balass, nasib baik kredit aku cukup . 

Haa pagi tadi aku tak pegi tusyen . Dyeeh malas aku nak pergilah . Aku tak rajin harini . Dahlah aku belum study untuk exam . Ehh puakalah, tuihh ==' . Malas nak pikir . Besok pegi sekolah confirm semua budak senyap konon puasa, karangg kalau cakap lebih-lebih mampus kehausan . Cehh . Tapi aku tak reti duduk diam kot, aku mesti kacau orang punya . Kerja science aku lagi pulak, bapak malas aku nak buat . Berapatah experiment yang aku tak buat lagi . Fuhh . Matilahkan Esok :]

‎(⁀‵⁀) ✫ ✫ ✫.
`⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。
/▌*˛˚ღ •˚ SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK ˚ ✰* ★
/ \ ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。

No comments:


COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen