Tuesday, August 2, 2011

Assalamualaikum

Second day aku puasa :) Perghh, semalam banyak gilak aku makan time berbuka . Petangg tu aku pergi bazar ampanganlahkan . Semua semak nak ikut, huhh . Aku pergi dengan akak aku dengan adik gemok aku . Sampai je dekat situ jalan jam . Sakit jiwa akulah . Sumpah ramai gila orang , but harini aku takpergi sebab aku malas . Then lepas je berbuka nad text aku, kata ape bendatah . Huhh, whateverlahkan :')

Jadi semalam time dekat sekolah, lepas perhimpunan masuk kelas . First sekali tak belajar bhai, aku suka sebab homework science aku tak berusik . Jadi akupun siaplahkan . Time aku tengah syok syok buat homework, budak kelas aku syauqi dengan aniq . Perghh kau orang tahu apa keje dia dalam kelas? Dia orang sembahyang jenazah dalam kelastuh . Pelik gila aku, macam budak-budak dia orang tu . Aku marahlahkan, aku jerit semua . Last-last aku mencarut* . Tak sengaja okayy, then tak pasal-pasal aku kene ceramah dengan budak-budak ni . Ehh siallah, tuihh --' . 

Tadi aku exam tau . First sekali BM . Okayylah jugak, soalan sikit . Tapi perghh susah kot . Then lepas rehat agama . Agama senang gila tahap cipan, aku buat semua bhai . Satu saja aku tak buat, lepastu ada yang aku taramlahkan . Sumpah aku tak tiru tau . Aku budak baik tau . Tak macam kelas kelas lain tu siap meniru. Bawak buku letak bawah meja tau . Ehh puaka betul xD . Theen geografi, memang aku cakap palingg senanglah! 15 minit saja aku buat, ehh tak sampai kot . Timetuh pulak time sejarah, makcik aku yang masuk . Lepas siap saja, aku tidur . Sebab aku mengantok tahap gaban ><' . Rasa macam dah dekat rumah pulak, lame kot aku tidur . Nasib baik air liur tidak keluar , ewwww geli I* . Lepastu tiba-tiba je, aku terbangun. Bangang betul, Manusia manetah pegi goyang-goyangkan meja aku . Sakit jiwa aku . Lepastu aku pandang makcik aku dekat depan, hahaa . Dia pun macam nak tidur . Kesian =='

Sekarangg aku tinggal sorang-sorang dekat rumah . Semua berambus keluar pergi bazar . Eloklahtuhkan, tadelah aku sakit jiwa yawww . Besok Exam lagi sampai khamis . Haa tadi aku textlahkan kawan aku . Shitt, semua tak balas . Parah betul . Si Nadzirah aku rasa maybe dia membuta kot , lepastu dia pegi bazar dengan syauri Negrooh . Btww dia Nadzirah dengan Aren sudah 2 months ♥ . Congrateslahkan :) Awwww.

Nanti sambung okeeh, Assalamualaikum .

No comments:


COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen