Wednesday, August 3, 2011

Assalamualaikum

Dah bukak puasakan, baru aku larat nak update cerita baharu! Okkayy, tadi dekat sekolah aku examlahkan, perghh BI senangglah jugak, sampai je mathematics tetiba otak aku pause tengok soalan yang keluar . Damn, susah gilaa. Sape pulak yang buat kertas math ni. Paper one semua aku siaplahkan . Cettt akupun ada tiru jugak, tapi sikit saja . Cikguu kacau doh, benci akulah . Okayy okayy then paper two gilaa susah nak mati . Aku tak dapat pikir lagi dah . Soalan sikit tau, tapi susah . Paper two aku buat satu soalan saja, yang lain semua aku tak tahu . Shitt, itupun aku tiru budak sebelah . Hahaa xD . Confirm faillahkan, halamak hai . Hraap taklahkan . Dahlah keputusan Exam yangg lepas aku tak tunjuk dekat Ibu . Hahaa, sumpah aku takut sekarang. 

Sebelum exam mathematics aku takda exam tau . Then akupun borak-borak dengan Naddd . Kembarr aku, aku sayangg dialaahGila boringg aku tengok muka Nadd pastuh aku ppergi dekat syauqi, gossip dengan dia. Hahaa, lepastuh Nadd datangg . Semak diatuh, dia suruh syauqi pergi beli makanan untuk dia dekat bazar . Macam macam dia nak, aku yangg dengar ni pun dah tension . Lepastuh time tengah cakap tuh syauqi buat lawak pulak, sakit jiwa . Lepastuh aku pun gelaklahkan kuat kuat, biasa* . Semua tanya aku okayy ke tak! Halamakk, aku okayylah . 


Time rehatkan tak makan an, jadi aku dengan Nad pegi dewan tertutup pegi tengok pameran bukulahkann. Sampai saje dekat sane, ramai gilak orang tau . Huhhh, tak dapat bernafas aku ><'. Hahaa, then aku tengok bukulahkan dengan salsaaa! Kawan aku :) Diatuh puaka tau, macam macam nak beli . Fedap aku . Lepastuh   
aku dengan salsa pegi selerakan semua bukutuh . Siap campak lagi, damn! Lepastuh aku masuk kelas, ehhh kejab . Aku beli buku tau , buku Sinchann! Aku taktau kenapatah aku beli buku tu . Menyesal aku beli doh, membazir pulak ==' . Ehh siallah ! Okayy aku masuk kelass, then turun balik sebab Nad nak mintak calculator dekat Areen . Malangg sekali Aren takda calculator :) Nad bodohkan , memang !

Nanti sambung, Assalamualaikum . 

No comments:


COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen