Saturday, August 6, 2011

Assalamualaikum

Kau tengok kau tengok aku pagi pagi dah bangun :) Errr, aku tidak boleh tidur jugaklah . Selalunya timeni aku pegi tusyen . Tapi tusyen aku start pukul 11 sampai 2 petang . Lame gilak, confirm aku tidur nantilah . Okayy harini dah 6 hari umat Islam berpuasa . Besok sudah seminggu, maknanya Hari Raya pun tinggal lagi 3 minggu kan . Cepat masa berlalu . Isnin minggu hadapan pulak kakak dan abang form 3 akan menghadapi Trial PMR. Goodluck okay ! :D

Tambahan lagi, akupun dah habis exammkan . Jadi bolehlah online selalu . Isninni datang sekolah confirm dapat markah ujian . Perghh, tak sanggup aku nak tengok markah ujian aku . Haraplah okay! Kalau tak macam mane aku nak tunjuk dekat ibu ohh ><' . Fail? Confirm kene marah, then takboleh online lagi . Hadoi . Aku shake shake shake sekaranglah . Ayat baharu :)

Haa semalam nak tahu . Adelah sorang minah form 1 ni, nama dia khalilah! Huhh, dia sumpah mengelabah je . Aku dengan Nad pandang belakang, kebetulan pulak orang yang aku pandang itu duduk sebelah dia . Then dia jerit semua, dia kata pahal kau pandang pandang aku . Hukalohh, siap menjeling lagi :) Aku dengan nad buat taktau jelah . Then dia hantar surat!

Khalilah: Pahal korang pandang-pandang aku? Pandang jelah depan.
Nadzirah: Hadoi kau gelabahlah, kita orang pandang adik Intan (orang yang dduk sebelah dia)
Khalilah: Hey bitch pandang depanlah .
Nadzirah: Hadomak kau super damn bitch, kau takpayah perasan kita orang pandang kaukah :)
Khalilah: Mak kau dog
Nadzirah: Atuk kau cat

Lepastu tetibe si khalilah tuh bagi surat dekat gang dia . Tasha, yani dengan sape tah aku tak ingat . Gilaa aku tak shake shake shakelah . Hahaa! Then, khalilah kata kita orang yang mulakan dulu . Hadomak, aku dengan Nad tadepun pandang dia . Sumpah perasaan gemok tuh :) Lepastu ada akak sorangtuh cakap yang dia orang nak tumbuk Nad . Owyeh? Berani kau touch touch anak orang . Gth lahkan? Okayy . Then dia orang ajak berembat kot . HUHH , malaslah aku . Dahlah puasakan nak gaduh gaduh . Buat kurang pahala aku adelah . HAHA! Macam budak budak . Kau sedar sikitlah, gangster kau tuh takboleh bawak dalam kubur pun :D

Assalamualaikum .

No comments:


COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen