Sunday, July 17, 2011

From Dream to Real:

Assalamualaikum.

Dah berapa hari aku tak mengedit cerita baru . Buat masa ini aku tidak beberapa sihat disebabkan badan aku masih lemah . Sekarang alhamdulillah semakin baik . Harini pun aku tidak pergi tusyen sebab malam tadi tidak dapat tidur . Mata rasa dah mengantuk tapi tidak dapat lelap . Jadi baca suruh semua baru boleh tidur . Mintak dekat orang yang aku kenal . Terutamanya kawan-kawan, jangan tanya aku apa yang dah jadi . Aku mintak tolong okay . Biarlah janji sekarang aku kuat semangat . Suara aku pulak sudah menjadi 'rock' babeh. Malam tadi ifah tidur rumah aku . Lega sikit hatini, pagi tadi kejutkan dia . Kata jumlah pergi tusyen . Dia kata kita takpayah pergilah . Then aku terus sambung tidur sebab badan teramat sakit, letih . Kalau boleh aku nak pindah sekolah . Aku akan cuba pujuk ibu aku , aku cuba . Sebab aku dah naik jemu+takut nak pergi sekolah buat masa ini . Aku sedang carik sekolah baharu . Kalau ibu kasi, tahun depan nak pindah. Tolonglah aku dah tak tahan, kalau tiap-tiap hari budak sekelas aku kene rasuk . Cakap macam-macam .  YaAllah . Nasib baik selasa ini sekolah akan dipagar semula . Harap lepasni dah tidak ada benda macam itu berlaku lagi . Cukuplah sekali jadi dekat aku, aku sudah tidak larat . Sekarang dalam rawatan . Terima Kasih, selepas benda itu semua terjadi . Kini aku sudah semakin dekat dengan Allah . Alhamdullilah . Akan aku cuba perbaiki yang lain .

Assalamualaikum .

No comments:


COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen