Tuesday, July 19, 2011

Shame:

Assalamualaikum.

Hari yang paling teruk bagi aku . Ya Allah', syaitan itu sudah memalukan akulah . Takgunalah engkau wahai setan . Kenapa masih mahu mengacau dan menganggu hidup aku . Janganlah engkau musnahkan impian aku. Aku nak pergi sekolahlah. Aku nak belajarlah, jangan ganggu aku . Tolonggg dan janganlah engkau menganggu kawan-kawan aku juga . Apa salah kami semua, selama ini adakah kami menganggu hidup engkau . Astafirullahalazim . Latihan koir aku tak pegi . Selasa minggu hadapan sudah bertanding . Aku taknak dan tidak mahu mengecewakan sekolah, turut cikgu Jeremy dan Cikgu Hisham :)

Saya dan budak-budak koir mintak maaf cikgu sebab tidak dapat hadir latihan koir. Mungkin dalam latihan juga kami semua selalu bermain-main . Tidak dengar cakap cikgu, Mintakk Maaf okay cikgu . Insyaallah kalau kita berkerja keras kita boleh Johan :] . Kita tidak perlu work hard, kita hanya perlu work smart . Dalam pertandingan nanti kita tidak perlu memaksa diri kita, tetapi kita hanya perlu Enjoy . Peringkat Negeri Babeh, if kita memang kita masuk peringkat Kebangsaan . Dapat kita naikkan nama sekolah REDZARIAN :)

Malam ini sekolah aku akan dipagarr . Alhamdulillah . Besok aku dah boleh pergi sekolah, harap tidak ada apa-apa yang berlaku . Jangan pikir apa-apa, hanya perlu ingat Allah . Terima Kasih Ya Allah, kau dah bagi aku semangat . Sekarang aku makin dekat bersama engkau . ♥ I just need Allah In My Life♥ 


Assalamualaikum .

No comments:


COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen