Tuesday, July 19, 2011

New Hobby:

Assalamualaikum :D

Nak tahu tak, aktiviti aku selama 2harinikan balik-balik online . Nasib baik ibu tak marah, sebab aku kalau orang marah mesti aku nangis . Ya Allah, apa aku gilakah? Itu tidak mungkinlahkan. Okay cikgu bagi cuti 2hari dekat aku . Termasuk kawan-kawan aku yang lain . Besok kami semua akan bersekolah seperti bisalahkan . Hadoi, rasa malaslah nak bangun pagi . Cikgu bagi saya cuti sebulan boleh? Aku harap bolehlahkan . Sebab aku belum bersedia nak pergi sekolah , seperti mana yang aku cakap 'takut' :[

Lepastukan muka aku ada kesan cakarlah dekat muka . Mungkin sebab hari sabtu haritu kot . Lantaklah, sikit je tak banyak pun. Takutlah nak pergi sekolah besok, takutlah . Walaupun sekolah telah dipagar . Still masih rasa takut . Tapikan ada orang cakap sekolah aku akan dipagar malam ini . Semua ustad-ustad datang . Yekee? Tak mungkinlahkan , takanlah dia orang nak pagar malam-malam . Menyeramkan! Mungkin petang kot. Alhamdulillah :)

Tiap kali online Facebook mesti orang hantar chat 'Hi, how are you?'. Stupid, aku tahu tu viruskan? Hahaha, tak hingin der aku nak balas . Kalau aku balas, confirm orang yang antar pelikk! Jadi lagi satu, aku tidak berapa gemarlah . Sekarang dekat Facebook dia orang melepaskan kemarahan dia orang semua . Then mengeluarkan bahasa yang tidak elok dan tidak sopan . Bukannya apa, kalau kau orang mencarut dekat Facebookkan. Tak rasa malu apa, aku bukannya nak marah . Tapi aku hanya mahu sedarkan engkau orang sahaja . Lebih-lebih lagi orang melayu kita . Hesyhh, aku sendiri pun malu tau ><'

Lepastu bila online Facebook je, mesti ada yang putus cinta . Huhh, benci gila aku tengok bila engkau orang melalut sampai ke laut . Bohsaaaan . Then terus keluar ayat jiwang and lagu-lagu yang jiwang . Okayy aku sendiri pun pernah jugak putus cinta, tapi takdalah sampai nak tulis dekat status 'AKU PUTUS CINTA, SOBSOBSOB' . Nampak sangat kebangangan engkau orangkan . Pelik tambah hairan akulah -,-

*Apa yang diatas ini semua bukan ingin menunjukkan diri aku bagus, tapi aku pelik tengok budak-budak ataupun anak-anak orang melayu sekarang :) Byee, Assalamualaikum ;)

No comments:


COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen