Saturday, August 20, 2011



Dahlame aku tidak edit cerite barukan? Aku selalu bukak blog tapi aku tidak ade idea nak tulis ceritelah . Haha, okayy harini dah 20 hari umat Islam berpuase . Perghh raye pun dah dekatkan . Okay tahun ni raye dekat Negeri Sembilaan je . Takdapat balik Kota Samarahan, Sarawak :( Sedihhh! Orang semua balik kampung , aku je tak yaww! Haha, tadelah aku balik kampungg my father . Dekat mane? Takpayah tahulahkan, Privacy kot :D Persiapan raye belum siap lagi hoi, baju raye belum beli jugak . Ibu cakap next week baru beli sebab akak aku habis trial selase ni . Gedik betul haih ><' Tema baju kurung tahun ni, warne Meraaaah ! Mengancam bak kate ibu . Hihi xD .

Bile test je baju kurung aku . Perghh bapak ketat . Aku taktau boleh duduk ke tak:( Kakak aku semua jealous, matillah haih. Ketat ketat ketat , malu aku nak jalan nanti . Loll, makcik yang buat baju tu stupidoo kot, meraban je . Sekarang kain dah ketat . Baju okayy! Mangkuk yaww -_____- . Btw aku tak sabar nak balik kampung walaupun aku tak suke balik rumah makcik pakcik aku . Haha, kejam:) . Lagipun aku takde nenek and atok . Sedihh:((( . Itulah aku tak suke . Balik Sarawak baru syok, atok nenek aku ade lagi yo . Lagipun bebas kot dekat sane, meriah lagi ;( Aku nak balik sane pun sebab excited nak naik kapal terbang je . Hihihi ==' #Bolehmenguratmamatdekatsitu . Hanye bergurau yaww, marah laki aku nanti :) Haha . 

Besok sambungg, nak tidur . Chow, Assalamualaikum .


No comments:


COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen