Sunday, August 7, 2011

Assalamualaikum

Harini hari Ahadlahkan . Seminggu puasa, pagi tadi bangun sahur pukul 4 lebih . Perghh bapaklahkan, mengantok tahap gaban aku . Ibu pangel banyak kali, aku buat bodoh jelah . Aku ngantok gilaaaaa! Malam tadi aku tidur awal kot . Semalam petangg aku tak tidurlah, halamak! Balik saje tusyen semalam pukul 2 lebih terus pegi rumah Ifah . Mula-mula macam nak buat Folio aku yang tak terusik tuh, tapi lain aku buat . Erhh . Damn, lepastu kakak ambik then pegi bazaar dekat Paroi . Besar jugak, aku tak penah pergi pun . Hahaa, baru tiga kali aku bazaaar . Tak macam engkau orang, hari-hari nak pegi bazaar . Lepastuh beli bukan makan, tak makan . Membazir :)

Aku mula online pukul 5.45 sampailah sekarangg . Aku nak tidur tapi takboleh, jadi aku pun onlinelahkan . Nanti pukul 10 kene pergi tuisyen pulak, hadomak! Malas aku nak pergilah, sumpah malas . Harini subject Bm, Geo and Sejarahhh! Omg omg omg . Parahh Folio aku belum siap lagi . Mampus, makcik aku suruh hantar khamis haritu . Tapi aku baru jeee beli . Hahaa! Lepastu pinjam kawan aku punya, still tak siap lagi :) Aku nak buat tapi aku malas! Baik aku tidur je . 

Besok pulak cikgu Bm aku nak tengok forum . Halamak, dahlah aku satu kumpulan dengan Nad and Syazira. Perghhh, malang gilaa . Budak budaktuh semua malass . Tade sape nak buat, tangoklah kalau aku rajin nanti aku buat okayy . Tapii tengok dululah, aku tidak ada maselah . Errr ==' Birthday ibu 28/8 . Yangg ke berape? Takpayah tahulah kan . Nanti jadi kontrevesi* . Ejaan? Abaikan okay kalau salah . Birthday aku pulak jangan lupa 30/12 . Lame lagi kot . Malangg betul :P Sebelum aku, akak aku Nombor 2. 28/12 . Perghh, aku benci dia. Kbai:D

Nanti sambungg , Assalamualaikum .


No comments:

COPYRIGHT BY Izatul Munira Yasmeen